РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА НА ТРЕНІНГУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236640Анотація
У статті подано аналіз особливостей розвитку професійної майстерності вчителя української мови та літератури в міжкурсовий період в умовах дистанційного навчання, зокрема на тренінгу. Педагог отримує знання шляхом вивчення теоретичного матеріалу, формується його інформаційна грамотність і можливості використання ним цифрових технологій. З’ясовано, що робота на тренінгу зосереджується не тільки на ІК-технологіях, які ми використовуємо як інструменти для моделювання е-контенту, а й на педагогічних аспектах, які виражаються в методиці моделювання уроку на засадах діяльнісного підходу.
Ключові слова: тренінг, дистанційне навчання, компетентність, професійна майстерність, діяльнісний підхід, ППО, освітній процес, міжкурсовий період.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Корицька, Г. (2021). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА НА ТРЕНІНГУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 67–73. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236640
Номер
Розділ
Статті