МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Павло Яловський Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академії імені Тараса Шевченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-4116-1674

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236649

Анотація

У статті висвітлено сутність понять «моделювання» та «модель» у контексті сучасної педагогіки. За результатами теоретичного аналізу наукових праць, а також враховуючи специфіку фахової підготовки здобувачів вищої музично-педагогічної освіти, розроблено авторську структурно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва під час вивчення фахових дисциплін, яка складається із цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-процесуального та оцінно-результативного блоків. Описано зміст складових моделі.

Ключові слова: професійна компетентність, майбутні вчителі музичного мистецтва, моделювання, модель, фахові дисципліни, формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, педагогічні умови.

Біографія автора

Павло Яловський, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академії імені Тараса Шевченка.

Aспірант кафедри педагогіки і психології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Яловський, П. (2021). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 84–90. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236649

Номер

Розділ

Статті