МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236649Анотація
У статті висвітлено сутність понять «моделювання» та «модель» у контексті сучасної педагогіки. За результатами теоретичного аналізу наукових праць, а також враховуючи специфіку фахової підготовки здобувачів вищої музично-педагогічної освіти, розроблено авторську структурно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва під час вивчення фахових дисциплін, яка складається із цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-процесуального та оцінно-результативного блоків. Описано зміст складових моделі.
Ключові слова: професійна компетентність, майбутні вчителі музичного мистецтва, моделювання, модель, фахові дисципліни, формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, педагогічні умови.