КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Кучеренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8005-6757

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236653

Анотація

У статті охарактеризовано домінувальні тенденції сучасної мовної освіти, обґрунтовано актуальність текстоцентричного вивчення української мови. Охарактеризовано значущість і переваги текстоцентричного вивчення української мови; розкрито теоретико-методичні особливості розвитку комунікативних умінь із застосуванням текстоцентричної технології розвитку критичного мислення. З’ясовано, що текстоцентричне вивчення української мови постає цілісною методичною системою, що формує вміння роботи зі змістовою інформацією під час сприймання і створення тексту.

Ключові слова: мовна особистість, когнітивна методика, комунікативна методика, технологія навчання української мови, текстоцентричний підхід, текст, дискурс, технологія критичного мислення.

Біографія автора

Ірина Кучеренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри практичного мовознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Кучеренко, І. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 102–109. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236653

Номер

Розділ

Статті