КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ГУМАНІТАРНИХ НАУК ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236657

Анотація

У статті висвітлено особливості критеріального підходу до процесу формування правової компетентності майбутніх молодших бакалаврів галузі гуманітарних наук ЗВО у двох розрізах: структурному та методичному. Зазначено, що саме розуміється під правовою компетентністю. Визначено, що саме критеріальний підхід до пояснення процесу формування правової компетентності майбутніх молодших бакалаврів галузі гуманітарних наук ЗВО є найбільш конструктивним, адже найбільш ефективно сприяє зв’язку галузей освіти і праці.

Ключові слова: студенти, компетенція, фахівець, критеріальний підхід, заклад вищої освіти, правова компетентність, молодші бакалаври, гуманітарні науки.

Біографія автора

Олена Літінська, Ізмаїльський державний гуманітарний університет.

Aспірантка кафедри загальної педагогіки, дошкільної, початкової та спеціальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Номер

Розділ

Статті