ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МЕТОДИЧНИХ КЕЙСІВ У КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236672Анотація
У статті висвітлено особливості проєктування й розвитку під час підвищення кваліфікації вчителів елементів ефективних спеціалізованих компетентнісних кейсів, спрямованих на стимулювання роботи з математично обдарованими учнями.
Дослідження ґрунтуються на методах системного науково-методологічного аналізу, синтезу, узагальненні теоретичних положень, моделюванні та практичних висновках.
Одержані результати сприяють удосконаленню операційно-технологічної та рефлексивної сфери компетентнісно-орієнтованого навчання розв’язування задач підвищеного рівня складності, серед яких завжди виділяються задачі математичних олімпіад як індикатор якості сформованої фахової компетентності.
Ключові слова: підвищення кваліфікації вчителів, науково-методичний супровід, кейс-метод, базові компетентності вчителів, продуктивні дидактичні структури, методика навчання математики, математично обдаровані учні, олімпіадні задачі з геометрії.