СИСТЕМА ВПРАВ НА ТЕКСТОВІЙ ОСНОВІ З ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ДОШКІЛЬНА ЛІНГВОДИДАКТИКА»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236674Анотація
У статті висвітлено питання формування дискурсивного мовлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. На основі аналізу психолого-педагогічної, лінгвістичної та лінгводидактичної літератури автором з’ясовано, щo досягнення сучасної дошкільної лінгводидактики повинні знати майбутні вихователі закладів дошкільної освіти і керуватися ними під час розробки технологій навчання дітей рідної мови. У запропонованій автором системі вправ з формування дискурсивного мовлення враховані такі критерії: мета вправ, типи вправ, орієнтовні види завдань.
Ключові слова: дискурс, дискурсивне мовлення, типи вправ, фахівці дошкільної освіти, дисципліна «Дошкільна лінгводидактика», комунікативна компетентність, комунікативні навички, розвиток мовлення, функціонально-смислові типи мовлення.