СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236682

Анотація

У статті розглянуто проблему взаємозв’язку філософії із розвитком людини. Обґрунтовано взаємозв’язок філософської думки та розумового розвитку людини на різних етапах суспільного поступу; проаналізовано основні філософські течії, які безпосередньо впливали на реалізацію освітнього процесу. У статті доведено, що залежно від рівня розвитку наукового пізнання предмет і призначення філософії розумілися по-різному, її зміст набував того чи іншого спрямування, впливаючи певним чином на освітній процес, розуміння його сутності, визначення основних засобів розв’язання завдань щодо навчання і виховання особистості.

Ключові слова: філософія, освітній процес, антропоцентризм, саморозвиток, духовна культура, розвиток, особистість, свобода.

Біографія автора

Анна Іванчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічний наук, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Номер

Розділ

Статті