ЗМІСТ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (1991–2014 рр.)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236683Анотація
У статті розкрито окремі аспекти змісту позашкільної освіти України у 1991–2014 рр., що визначався двома взаємозв’язаними чинниками: перехідним періодом, у якому знаходилося українське суспільство, а також системною кризою, яка охопила його. Проаналізовано основні напрями, які містив зміст позашкільної освіти у 1991–2014 рр.: художньо-естетичний, науково-технічний, бібліотечно-бібліографічний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий, гуманітарний, фізкультурно-спортивний, які мали свою специфіку.
Ключові слова: позашкільна освіта, зміст, напрями, принципи, позашкільні заклади, історико-педагогічний аналіз, компетентності, розвиток особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Костенко, Л. (2021). ЗМІСТ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (1991–2014 рр.). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 190–196. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236683
Номер
Розділ
Статті