ЗМІСТ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (1991–2014 рр.)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236683

Анотація

У статті розкрито окремі аспекти змісту позашкільної освіти України у 1991–2014 рр., що визначався двома взаємозв’язаними чинниками: перехідним періодом, у якому знаходилося українське суспільство, а також системною кризою, яка охопила його. Проаналізовано основні напрями, які містив зміст позашкільної освіти у 1991–2014 рр.: художньо-естетичний, науково-технічний, бібліотечно-бібліографічний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий, гуманітарний, фізкультурно-спортивний, які мали свою специфіку.

Ключові слова: позашкільна освіта, зміст, напрями, принципи, позашкільні заклади, історико-педагогічний аналіз, компетентності, розвиток особистості.

Біографія автора

Лариса Костенко, Управління освіти Кропивницької міської ради.

Kандидат педагогічних наук, начальник.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Номер

Розділ

Статті