ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ РОБОТИ З ГРАФІЧНИМ РЕДАКТОРОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236685

Анотація

У статті уточнено зміст поняття професійна підготовка вчителя початкової школи. Проаналізовано праці видатних учених щодо професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Здійснено аналіз стану сучасних досліджень професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів умінь роботи з графічним редактором. Зроблено акцент на знанні студентами вікових особливостей учнів при підготовці завдань графічного редактора. Визначено подальші перспективи вивчення досліджуваної проблеми.

Ключові слова: підготовка, професійна підготовка, професійна підготовка майбутнього вчителя, професійні вміння, педагогічна діяльність, початкова школа, формування вмінь, комп’ютерна графіка, графічний редактор.

Біографії авторів

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Євгеній Гаращук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Аспірант другого року навчання, викладач-стажист кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Номер

Розділ

Статті