ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236702Анотація
У статті порушено проблему застосування інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному середовищі закладу освіти. Визначено, що основними типами засобів інформаційно-комунікаційних технологій, що використовуються для навчання дітей з особливими освітніми потребами, є такі: стандартні технології, доступні формати даних, допоміжні технології. Сформульовано три ключові функції, які вони виконують в інклюзивній освіті: компенсаторна, дидактична, комунікаційна. Необхідними умовами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес є наявність матеріального та системо-технічного забезпечення, а також наявність відповідних професійних компетентностей у вчителів.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, аудіолекція, аудіотренажер, компенсаторна функція, стандартні технології, допоміжні технології.