ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна Мотуз Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0001-9339-5985
  • Любов Пасічник Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0002-0105-7944
  • Яна Баранець Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0003-0101-8571

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236702

Анотація

У статті порушено проблему застосування інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному середовищі закладу освіти. Визначено, що основними типами засобів інформаційно-комунікаційних технологій, що використовуються для навчання дітей з особливими освітніми потребами, є такі: стандартні технології, доступні формати даних, допоміжні технології. Сформульовано три ключові функції, які вони виконують в інклюзивній освіті: компенсаторна, дидактична, комунікаційна. Необхідними умовами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес є наявність матеріального та системо-технічного забезпечення, а також наявність відповідних професійних компетентностей у вчителів.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, аудіолекція, аудіотренажер, компенсаторна функція, стандартні технології, допоміжні технології.

Біографії авторів

Тетяна Мотуз, Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки.

Любов Пасічник, Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради.

Kандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін.

Яна Баранець, Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради.

Cтарший викладач кафедри педагогіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Мотуз, Т., Пасічник, Л., & Баранець, Я. (2021). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 172–181. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236702

Номер

Розділ

Статті