ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250152Анотація
У статті розглянуто інноваційні підходи до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти, які аналізуються крізь призму освітніх реформ та суспільних трансформацій. Мета – розкриття сутності інноваційних підходів до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти. Практичне значення полягає в узагальненні підходів до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти з їхньою екстраполяцією до загальнодержавної системи освіти.
Ключові слова: інноваційний підхід; соціокультурна модернізація; освітній простір; заклад освіти; інновації; стратегії; механізми; розвиток; освіта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-29
Як цитувати
Червінська, І., Хімчук, Л., & Никорак, Я. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 64–71. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250152
Номер
Розділ
Статті