ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Інна Червінська ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»., Україна http://orcid.org/0000-0003-0745-1413
  • Ліліана Хімчук ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»., Україна http://orcid.org/0000-0002-9243-3131
  • Ярослав Никорак ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»., Україна http://orcid.org/0000-0002-9855-5914

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250152

Анотація

У статті розглянуто інноваційні підходи до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти, які аналізуються крізь призму освітніх реформ та суспільних трансформацій. Мета – розкриття сутності інноваційних підходів до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти. Практичне значення полягає в узагальненні підходів до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу освіти з їхньою екстраполяцією до загальнодержавної системи освіти.

Ключові слова: інноваційний підхід; соціокультурна модернізація; освітній простір; заклад освіти; інновації; стратегії; механізми; розвиток; освіта.

Біографії авторів

Інна Червінська, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки початкової освіти.

Ліліана Хімчук, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фахових методик і технологій початкової освіти.

Ярослав Никорак, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Заступник директора Івано-Франківського фахового коледжу з навчально-методичної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Червінська, І., Хімчук, Л., & Никорак, Я. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 64–71. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250152

Номер

Розділ

Статті