ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГА: ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ

Автор(и)

  • Наталія Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-5770-4805

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250154

Анотація

У статті розглянуто основні теоретичні підходи до вирішення питання про сутність та зміст особистісно-професійного розвитку педагога. Здійснено аналіз наукових досліджень вітчизняних і закордонних авторів щодо цього наукового феномена, його структури та специфіки. Проаналізовано зміст понять «розвиток», «розвиток особистості», «розвиток особистості педагога». Обґрунтовано зміст поняття «особистісно-професійний розвиток педагога», під яким автор розуміє свідомий процес якісних змін особистості, спрямований на досягнення високого рівня особистісного саморозвитку та професійної самореалізації у педагогічній діяльності.

Ключові слова: розвиток особистості; розвиток особистості педагога; професійний розвиток; особистісно-професійний розвиток педагога; особистісний потенціал; акмеологічний підхід; особистісний саморозвиток; професійна самореалізація.

Біографія автора

Наталія Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті