ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНЬОГО КІБЕРПРОСТОРУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250156

Анотація

Статтю присвячено аналізу стану сучасної професійної підготовки майбутніх соціологів в Україні та визначенню науково обґрунтованих умов підвищення її якості засобами освітнього кіберпростору. На основі аналізу наукової літератури, а також практики професійної підготовки соціологів в Україні та за кордоном було визначено проблеми та виклики сьогодення. Зроблено висновок щодо необхідності урізноманітнення підходів до навчання іноземної мови. Розроблено методичне забезпечення зазначеного процесу: спецкурс «Формування професійних якостей майбутнього фахівця у процесі контекстного навчання».

Ключові слова: майбутній соціолог; професійна підготовкa; освітній кіберпростір; навчальне середовище; онлайн-аудіоресурси; онлайн-відеоресурси; гібридне навчання; контекстне навчання.

Біографія автора

Ірина Марчук, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов гуманітарних факультетів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Марчук, І. (2021). ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНЬОГО КІБЕРПРОСТОРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 80–86. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250156

Номер

Розділ

Статті