ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНЬОГО КІБЕРПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250156Анотація
Статтю присвячено аналізу стану сучасної професійної підготовки майбутніх соціологів в Україні та визначенню науково обґрунтованих умов підвищення її якості засобами освітнього кіберпростору. На основі аналізу наукової літератури, а також практики професійної підготовки соціологів в Україні та за кордоном було визначено проблеми та виклики сьогодення. Зроблено висновок щодо необхідності урізноманітнення підходів до навчання іноземної мови. Розроблено методичне забезпечення зазначеного процесу: спецкурс «Формування професійних якостей майбутнього фахівця у процесі контекстного навчання».
Ключові слова: майбутній соціолог; професійна підготовкa; освітній кіберпростір; навчальне середовище; онлайн-аудіоресурси; онлайн-відеоресурси; гібридне навчання; контекстне навчання.