ГРАМАТИЧНІ ВПРАВИ У КРАЇНОЗНАВЧОМУ ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ «КЛЮЧ ДО УКРАЇНИ: МІСТА І ЛЮДИ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250165Анотація
У статті обґрунтовано актуальність формування граматичної компетенції у курсі вивчення іноземної мови, зокрема української, а також окреслено здобутки української лінгводидактики у цій галузі. Важливе значення у пошуку ефективних шляхів навчання граматики має дослідження навчальних ресурсів різного характеру, зокрема тих, які з’явилися нещодавно і можуть містити інноваційні методи. З цією метою у статті проаналізовано граматичні вправи нового країнознавчого підручника для вивчення української мови як іноземної «Ключ до України: міста і люди». У результаті групування встановлено та описано шість підтипів граматичних вправ підручника.
Ключові слова: українська мова як іноземна; граматична компетенція; країнознавчий підручник; типологія вправ; граматичні вправи; підтипи граматичних вправ; мовна одиниця; форма слова.