CАМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ІЗ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250176Анотація
У статті розкрито сутність поняття «самостійна робота студентів з методики навчання української літератури», форми, види, зміст та необхідність самостійної роботи. Запропоновано систему запитань і завдань для самостійної роботи студентів з методики навчання української літератури в середній загальноосвітній і старшій профільній гуманітарній школах; структуровано матеріал за основними проблемами методичної науки. Особлива увага приділена науково-дослідній роботі з методики навчання української літератури.
Ключові слова: самостійна робота; форми, види самостійної роботи; зміст самостійної роботи; українська література; методика навчання української літератури; запитання і завдання з методики навчання української літератури; фахова підготовка; курсові роботи.