CАМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ІЗ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Любов Пархета Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна http://orcid.org/0000-0002-7461-6575

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250176

Анотація

У статті розкрито сутність поняття «самостійна робота студентів з методики навчання української літератури», форми, види, зміст та необхідність самостійної роботи. Запропоновано систему запитань і завдань для самостійної роботи студентів з методики навчання української літератури в середній загальноосвітній і старшій профільній гуманітарній школах; структуровано матеріал за основними проблемами методичної науки. Особлива увага приділена науково-дослідній роботі з методики навчання української літератури.

Ключові слова: самостійна робота; форми, види самостійної роботи; зміст самостійної роботи; українська література; методика навчання української літератури; запитання і завдання з методики навчання української літератури; фахова підготовка; курсові роботи.

Біографія автора

Любов Пархета, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Пархета, Л. (2021). CАМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ІЗ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 112–119. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250176

Номер

Розділ

Статті