ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Годованюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-7087-7102
  • Тетяна Махомета Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0003-4825-4707
  • Ірина Тягай Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-4360-7553
  • Володимир Миколайко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0515-1241

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250190

Анотація

Розглянуто особливості технології змішаного навчання майбутніх учителів математики і способи впровадження цієї технології у процесі фахової підготовки студентів. Проаналізовано моделі змішаного навчання, які використовують для навчання студентів у педагогічних ЗВО. Презентовано деякі моделі змішаного навчання під час методичної підготовки майбутніх учителів математики. Розкрито педагогічну доцільність використання різних комп’ютерних технологій як ефективного засобу організації змішаного навчання.

Ключові слова: змішане навчання; технологія; майбутні вчителі математики; методична підготовка студентів; онлайн-навчання; офлайн-навчання; «перевернуте» навчання; програмний засіб.

Біографії авторів

Тетяна Годованюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Тетяна Махомета, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Ірина Тягай, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Володимир Миколайко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті