ЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ MENTIMETER ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250224Анотація
У статті проаналізовано досвід кафедри філософії і педагогіки Київського національного університету культури і мистецтв із залучення платформи Mentimeter до формування інноваційного комунікативного освітнього середовища закладу вищої освіти на лекційних заняттях. Зазначено, що комунікативна складова освітнього процесу має особливу вагу для формування компетентностей, пов’язаних застосуванням умінь спілкуватися з людьми. З’ясовано, що застосування платформи Mentimeter значно підвищує рівень зацікавленості студентської аудиторії в матеріалах навчального курсу та під час навчання загалом.
Ключові слова: фідбек; лекція; онлайн-опитування; Mentimeter; комунікативне освітнє середовище; навчальний досвід КНУКіМ; дистанційне навчання; гуманітарна освіта.