ЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ MENTIMETER ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250224

Анотація

У статті проаналізовано досвід кафедри філософії і педагогіки Київського національного університету культури і мистецтв із залучення платформи Mentimeter до формування інноваційного комунікативного освітнього середовища закладу вищої освіти на лекційних заняттях. Зазначено, що комунікативна складова освітнього процесу має особливу вагу для формування компетентностей, пов’язаних застосуванням умінь спілкуватися з людьми. З’ясовано, що застосування платформи Mentimeter значно підвищує рівень зацікавленості студентської аудиторії в матеріалах навчального курсу та під час навчання загалом.

Ключові слова: фідбек; лекція; онлайн-опитування; Mentimeter; комунікативне освітнє середовище; навчальний досвід КНУКіМ; дистанційне навчання; гуманітарна освіта.

Біографії авторів

Олеся Бенюк, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри філософії і педагогіки.

Катерина Кириленко, Київський національний університет культури і мистецтв.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри філософії і педагогіки.

Вікторія Стратюк, Київський національний університет культури і мистецтв.

Mагістр міжнародних відносин, завідувач навчальної лабораторії кафедри філософії і педагогіки.

Людмила Бойко, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри філософії і педагогіки.

Олена Кундеревич, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри філософії і педагогіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Бенюк, О., Кириленко, К., Стратюк, В., Бойко, Л., & Кундеревич, О. (2021). ЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ MENTIMETER ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 143–154. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250224

Номер

Розділ

Статті