АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ З ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ТА СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Олена Чепка Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0003-4557-1993

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250290

Анотація

статті здійснено аналіз закордонного досвіду з проблеми впровадження інноваційних технологій в інклюзивній та спеціальній освіті. Доведено, що у більшості європейських держав і США спеціальна освіта має специфічні методи навчання дитини з особливими потребами в межах скорегованих стандартів та індивідуальних навчально-освітніх програм. Проаналізовано закордонні публікації, у яких висвітлено впровадження активних методів навчання, організаційних форм та інноваційних технологій в інклюзивну та спеціальну освіту.

Ключові слова: аналіз; закордонний досвід; інноваційні технології; інклюзія; спеціальна освіта; інклюзивна освіта; діти з особливими потребами; корекційно-розвивальна програма.

Біографія автора

Олена Чепка, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті