РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ОБРОБКИ МЕТАЛУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Андрій Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0001-9404-4722
  • Віталій Савченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0001-9140-1683

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250293

Анотація

Метою статті є розкриття потенційних можливостей трудового навчання, зокрема і технології обробки металу, для розвитку в здобувачів базової середньої освіти математичної компетентності. Розглянуто сучасне трактування компетентнісного навчання, окреслено сутність ключової компетентності й напрями його формування, серед яких чільне місце займає організація навчання на інтегральній основі. У статті наведено результати аналізу технології обробки металу для виявлення її потенційних можливостей для організації компетентнісного навчання учнів, розкрито методичні рекомендації для формування математичної компетентності у процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання.

Ключові слова: ключові компетентності; математична компетентність; компетентнісний підхід; інтеграція; трудове навчання; технологія обробки металу; вимірювальний інструмент; розмічання; вимірювання; розмітка; математика.

Біографії авторів

Андрій Терещук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної освіти.

Віталій Савченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті