РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ОБРОБКИ МЕТАЛУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250293Анотація
Метою статті є розкриття потенційних можливостей трудового навчання, зокрема і технології обробки металу, для розвитку в здобувачів базової середньої освіти математичної компетентності. Розглянуто сучасне трактування компетентнісного навчання, окреслено сутність ключової компетентності й напрями його формування, серед яких чільне місце займає організація навчання на інтегральній основі. У статті наведено результати аналізу технології обробки металу для виявлення її потенційних можливостей для організації компетентнісного навчання учнів, розкрито методичні рекомендації для формування математичної компетентності у процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання.
Ключові слова: ключові компетентності; математична компетентність; компетентнісний підхід; інтеграція; трудове навчання; технологія обробки металу; вимірювальний інструмент; розмічання; вимірювання; розмітка; математика.