ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250305Анотація
У статті проаналізовано роль дистанційного навчання у вищій освіті, його переваги, засоби й інструментарій. Розкрито сутність поняття «самостійної роботи здобувачів вищої освіти», визначено його види, умови й принципи впровадження. Розглянуто можливості самостійної роботи у ЗВО в умовах дистанційного навчання за допомогою спеціальних освітніх платформ. Визначено актуальні аспекти навчання української мови за професійним спрямуванням, види самостійної роботи у процесі вивчення дисципліни. Описано види самостійної роботи здобувачів вищої освіти з навчальними текстами, зокрема фаховими.
Ключові слова: дистанційна освіта; дистанційне навчання; самостійна робота; українська мова за професійним спрямуванням; платформа Moodle; інтернет-ресурси; мовна і мовленнєва компетентності; робота з текстом.