ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ірина Хлистун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-5632-6291

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250305

Анотація

У статті проаналізовано роль дистанційного навчання у вищій освіті, його переваги, засоби й інструментарій. Розкрито сутність поняття «самостійної роботи здобувачів вищої освіти», визначено його види, умови й принципи впровадження. Розглянуто можливості самостійної роботи у ЗВО в умовах дистанційного навчання за допомогою спеціальних освітніх платформ. Визначено актуальні аспекти навчання української мови за професійним спрямуванням, види самостійної роботи у процесі вивчення дисципліни. Описано види самостійної роботи здобувачів вищої освіти з навчальними текстами, зокрема фаховими.

Ключові слова: дистанційна освіта; дистанційне навчання; самостійна робота; українська мова за професійним спрямуванням; платформа Moodle; інтернет-ресурси; мовна і мовленнєва компетентності; робота з текстом.

Біографія автора

Ірина Хлистун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат філологічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті