ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДИСГРАФІЄЮ

Автор(и)

  • Наталія Матвеєва Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника., Україна http://orcid.org/0000-0002-8495-7074

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250307

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні основи навчання учнів початкових класів з порушеннями писемного мовлення. Під час дослідження використано низку теоретичних методів, що дозволили розкрити особливості навчання учнів з порушеннями писемного мовлення. Результати дослідження засвідчили актуальність означеного питання, що, з одного боку, підтверджує численна низка праць учених різних його аспектів, а з іншого – обумовлена кількістю дітей із зазначеним видом порушення мовлення, що постійно зростає.

Ключові слова: порушення мовлення; розвиток; комунікативна компетентність; психічні властивості; корекція; умови; класифікація; супровід; індивідуальний підхід; співпраця.

Біографія автора

Наталія Матвеєва, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Матвеєва, Н. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДИСГРАФІЄЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 223–230. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250307

Номер

Розділ

Статті