ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДИСГРАФІЄЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250307Анотація
У статті проаналізовано теоретичні основи навчання учнів початкових класів з порушеннями писемного мовлення. Під час дослідження використано низку теоретичних методів, що дозволили розкрити особливості навчання учнів з порушеннями писемного мовлення. Результати дослідження засвідчили актуальність означеного питання, що, з одного боку, підтверджує численна низка праць учених різних його аспектів, а з іншого – обумовлена кількістю дітей із зазначеним видом порушення мовлення, що постійно зростає.
Ключові слова: порушення мовлення; розвиток; комунікативна компетентність; психічні властивості; корекція; умови; класифікація; супровід; індивідуальний підхід; співпраця.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-29
Як цитувати
Матвеєва, Н. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДИСГРАФІЄЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 223–230. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250307
Номер
Розділ
Статті