ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИМАЙБУТНІХ ФІЛОСОФІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256196

Анотація

Статтю присвячено використанню франкомовних автентичних відеоматеріалів відеохостингу
YouTube під час навчання французької мови здобувачів вищої освіти за спеціальністю
033 «Філософія». Наведено короткий методичний огляд аутентичних онлайн-ресурсів
відеохостингу YouTube, складений авторами на основі власного багаторічного досвіду
викладання в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова. Рекомендовано до
використання відеоматеріали (42 позиції), що виступають як необхідне джерело-сателіт з
навчання французької мови майбутніх філософів. Розкрито значення такого типу навчальних
матеріалів задля вдосконалення професійно орієнтованих тематичних комунікативних навичок
та визначено їхню призначеність як для ініціювання, побудови та розвитку обговорення в
аудиторії, так і для завершення самостійного вивчення теми. Представлено тематичну групу
автентичних відео, що описують біографії великих філософів. Запропоновано класифікацію
відеоматеріалів на основі фактору тривалості загальної візуалізації з урахуванням зростання
ступеня складності мовних та мовленнєвих функцій. Системно розглянуто супроводжувальні
відеоролики завдання та проведено їхню класифікацію (предоглядові, приоглядові та
післяоглядові); уперше виділено дві групи приоглядових завдань та відзначено незакріпленість
їхнього статусу. Підкреслено ефективність комплексного використання аутентичних
франкофонних професійно спрямованих відеоматеріалів. Перспективою подальшого дослідження в
цьому напрямі вважаємо створення навчального сайту з інтерактивними завданнями для
рекомендованих у статті автентичних відеоматеріалів. Крім того, найдоцільнішим буде
подальший лінгводидактичний опис навчальних професійно орієнтованих французьких сайтів.

Ключові слова: навчання французької мови; інноваційні технології навчання; автентичні
професійно орієнтовані відеоматеріали; відеохостинг YouTube; предоглядові завдання;
приоглядові завдання та післяоглядові завдання; класифікація відеоматеріалів; фактор
тривалості загальної візуалізації.

Біографії авторів

Наталія Іванова, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова.

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов гуманітарних факультетів.

Віталій Орлов, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова.

Cтарший викладач кафедри іноземних мов гуманітарних факультетів.

Оксана Присяжнюк, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова.

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов гуманітарних факультетів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Іванова, Н., Орлов, В., & Присяжнюк, О. (2022). ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИМАЙБУТНІХ ФІЛОСОФІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 106–119. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256196

Номер

Розділ

Статті