ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ МЕТАПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В АУДИТОРНІЙ І ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262818

Анотація

У статті розкрито проблему формування готовності майбутніх фахівців лісового господарства до професійної діяльності на основі метапредметної інтеграції в аудиторній і позааудиторній діяльності. Встановлено, що в основу підготовки майбутніх фахівців лісового господарства покладено ідею про інтеграцію зусиль і можливостей різних об’єктів і суб᾿єктів професійної підготовки, яка передбачає забезпечення взаємозв᾿язку аудиторної і позааудиторної діяльності. Доведено, що формування готовності майбутніх фахівців лісового господарства до професійної діяльності досягається шляхом використання таких форм і методів організації освітнього процесу в аудиторній роботі: ділової гри, захисту творчих проєктів, методу кейсів, роботи в команді, групової дискусії, самостійної роботи тощо.

Ключові слова: формування; готовність; майбутні фахівці; лісове господарство; професійна діяльність; метапредметна інтеграція; форми; методи; аудиторна і позааудиторна діяльності.

Біографія автора

Василь Хрик, Білоцерківський національний аграрний університет.

Завідувач кафедри лісового господарства, кандидат сільськогосподарських наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Хрик, В. (2022). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ МЕТАПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В АУДИТОРНІЙ І ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 6–15. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262818

Номер

Розділ

Статті