ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262819Анотація
У статті на основі аналізу українського та міжнародного наукового досвіду окреслено поняття «м’які навички» як групу компетентностей, що забезпечують успішну самореалізацію майбутніх фахівців у професійній діяльності. Деталізовано актуальність набуття таких «soft skills» здобувачами вищої освіти, як навичок критичного мислення, комунікації, здатності до роботи в команді, самомотивації, креативності, етичної толерантності, стресостійкості. На основі проведеного моніторингу серед роботодавців увиразнено формування м’яких навичок у здобувачів вищої освіти в умовах педагогічного закладу вищої освіти.
Ключові слова: «soft skills»; освітня програма; педагог; здобувачі освіти; роботодавці; форми та методи навчання; професійна діяльність; заклад вищої освіти.