САМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262917Анотація
У статті з’ясовано сутність поняття «самоосвіта вихователя сучасного закладу дошкільної освіти». Визначено зміст поняття «самоосвіта» як інтегральну здатність, результат удосконалення фахової компетентності, що полягає в опануванні, перегляді, уточненні інформації, поширенні практик самоосвіти, спрямованої на самопідвищення і самореалізацію інтересів та потреб вихователя сучасного закладу дошкільної освіти.
Ключові слова: самоосвіта; самоосвітня діяльність; організація самоосвіти; заклад дошкільної освіти; самоаналіз; самопідготовка; планування самоосвіти; інноваційні форми самоосвітньої діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-29
Як цитувати
Кривда, В. (2022). САМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 54–61. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262917
Номер
Розділ
Статті