САМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Кривда Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6649-8177

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262917

Анотація

У статті з’ясовано сутність поняття «самоосвіта вихователя сучасного закладу дошкільної освіти». Визначено зміст поняття «самоосвіта» як інтегральну здатність, результат удосконалення фахової компетентності, що полягає в опануванні, перегляді, уточненні інформації, поширенні практик самоосвіти, спрямованої на самопідвищення і самореалізацію інтересів та потреб вихователя сучасного закладу дошкільної освіти.

Ключові слова: самоосвіта; самоосвітня діяльність; організація самоосвіти; заклад дошкільної освіти; самоаналіз; самопідготовка; планування самоосвіти; інноваційні форми самоосвітньої діяльності.

Біографія автора

Валентина Кривда, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Кривда, В. (2022). САМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 54–61. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262917

Номер

Розділ

Статті