КОНСТУКТИВНІ ВИМОГИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Станіслав Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5077-5865
  • Олексій Мельник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3220-4676

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262919

Анотація

Проаналізовано сучасний стан розробки та використання інформаційно-методичного забезпечення, яке функціонує на базі інформаційно-комунікаційних технологій в установах середньої професійної освіти. Обґрунтовано педагогічно-ергономічні вимоги та педагогічні умови до електронного освітнього ресурсу для навчальних дисциплін. Описано проведений педагогічний експеримент з оцінки рівня компетентності викладача середньої професійної освіти у сфері створення і використання електронного освітнього ресурсу в складі інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.

Ключові слова: інформаційно-методичне забезпечення; заклади професійної (професійно-технічної) освіти; професійна освіта; освітній процес; електронний освітній ресурс

Біографії авторів

Станіслав Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету інженерно-педагогічної освіти.

Олексій Мельник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Ткачук, С., & Мельник, О. (2022). КОНСТУКТИВНІ ВИМОГИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 62–67. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262919

Номер

Розділ

Статті