ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Олена Муращенко Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області., Україна https://orcid.org/0000-0002-5887-1752

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262920

Анотація

У статті розкрито й схарактеризовано сутність та зміст інновацій в освіті, здійснено розмежування понять «новація», «нововведення» та «інновація», які мають змістові відмінності щодо одержаного результату під час їх практичного впровадження. Наведено пріоритетні освітні інновації в початковій освіті, інноваційні методи, технології та організаційні форми навчання молодших школярів. На основі здійсненого аналізу виконано класифікацію освітніх інновацій за ступенем новизни, яку проілюстровано схематично, та визначено особливості їх впровадження в освітній простір початкової школи.

Ключові слова: освітні інновації; ретроінновація; модифікована інновація; комбінаторна інновація; авторська інновація; початкова школа; молодші школярі; учитель початкових класів.

Біографія автора

Олена Муращенко, Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області.

Kандидат педагогічних наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Муращенко, О. (2022). ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 69–75. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262920

Номер

Розділ

Статті