ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262920Анотація
У статті розкрито й схарактеризовано сутність та зміст інновацій в освіті, здійснено розмежування понять «новація», «нововведення» та «інновація», які мають змістові відмінності щодо одержаного результату під час їх практичного впровадження. Наведено пріоритетні освітні інновації в початковій освіті, інноваційні методи, технології та організаційні форми навчання молодших школярів. На основі здійсненого аналізу виконано класифікацію освітніх інновацій за ступенем новизни, яку проілюстровано схематично, та визначено особливості їх впровадження в освітній простір початкової школи.
Ключові слова: освітні інновації; ретроінновація; модифікована інновація; комбінаторна інновація; авторська інновація; початкова школа; молодші школярі; учитель початкових класів.