АЛГОРИТМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262935

Анотація

У статті уточнено співвідношення понять «імідж професії» та «престиж професії». Конкретизовано чотири види іміджу, які взаємодіють у професійній діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти – ідеальний, бажаний, реальний та дзеркальний. Обґрунтовано три експериментально апробованих алгоритми цілеспрямованого вдосконалення іміджу викладача вишу в контексті педагогічного брендингу.

Ключові слова: імідж; викладач закладу вищої освіти; імідж професії; престиж професії; персональний бренд; алгоритм; бренд-комунікація; педагогічний брендинг.

Біографія автора

Іван Юник, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.

Kандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри педагогіки і психології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Статті