АЛГОРИТМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262935Анотація
У статті уточнено співвідношення понять «імідж професії» та «престиж професії». Конкретизовано чотири види іміджу, які взаємодіють у професійній діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти – ідеальний, бажаний, реальний та дзеркальний. Обґрунтовано три експериментально апробованих алгоритми цілеспрямованого вдосконалення іміджу викладача вишу в контексті педагогічного брендингу.
Ключові слова: імідж; викладач закладу вищої освіти; імідж професії; престиж професії; персональний бренд; алгоритм; бренд-комунікація; педагогічний брендинг.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-29
Як цитувати
Юник, І. (2022). АЛГОРИТМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 96–105. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262935
Номер
Розділ
Статті