ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ І КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262942

Анотація

У статті зосереджена увага на необхідності впровадження компетентнісного підходу як методології проєктування та прогнозування цілей і результатів професійної, комунікативної підготовки фахівця соціальної роботи, спрямованої на розвиток компетентності й засвоєння комунікативних компетенцій, які забезпечують формування комунікативної культури, з урахуванням й особистісних, і суспільних потреб та інтересів, що сприяє нестандартному вирішенню ситуації у практичній професійній діяльності з клієнтами, які опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО). Надано авторське трактування дефініції «компетентнісний підхід».

Ключові слова: компетентнісний підхід; компетентність; компетенції; комунікативні компетенції; майбутній фахівець соціальної роботи; університетська освіта; авторська дефініція; професійна діяльність соціального працівника.

Біографія автора

Олена Павленко, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара.

Доктор педагогічних наук, доцент, дійсний член Міжнародної Асоціації професорів слов’янських країн (м. Софія, Болгарія), професор кафедри соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Статті