ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ І КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262942Анотація
У статті зосереджена увага на необхідності впровадження компетентнісного підходу як методології проєктування та прогнозування цілей і результатів професійної, комунікативної підготовки фахівця соціальної роботи, спрямованої на розвиток компетентності й засвоєння комунікативних компетенцій, які забезпечують формування комунікативної культури, з урахуванням й особистісних, і суспільних потреб та інтересів, що сприяє нестандартному вирішенню ситуації у практичній професійній діяльності з клієнтами, які опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО). Надано авторське трактування дефініції «компетентнісний підхід».
Ключові слова: компетентнісний підхід; компетентність; компетенції; комунікативні компетенції; майбутній фахівець соціальної роботи; університетська освіта; авторська дефініція; професійна діяльність соціального працівника.