ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова., Україна https://orcid.org/0000-0002-2330-4395

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262951

Анотація

Використання інформаційних технологій є одним з найбільш перспективних процесів, що сприяють оптимізації діяльності майбутнього педагога професійного навчання. У статті визначено види навчальної діяльності, які стають оперативнішими за рахунок реалізації інформаційних технологій: керування реальними об'єктами; автоматизований контроль; самоконтроль тощо. Використання інформаційних технологій у професійній діяльності майбутнього педагога професійного навчання – це одна з базових умов становлення висококваліфікованих спеціалістів, що дозволяє диференціювати та індивідуалізувати роботу з учнями, розвивати їх самостійність з урахуванням особливостей та освітніх потреб.

Ключові слова: інформаційні технології; професійне навчання; підготовка майбутнього педагога професійного навчання; інформатизація освітнього процесу

Біографія автора

Андрій Гедзик, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Гедзик, А. (2022). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 132–138. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262951

Номер

Розділ

Статті