ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262951Анотація
Використання інформаційних технологій є одним з найбільш перспективних процесів, що сприяють оптимізації діяльності майбутнього педагога професійного навчання. У статті визначено види навчальної діяльності, які стають оперативнішими за рахунок реалізації інформаційних технологій: керування реальними об'єктами; автоматизований контроль; самоконтроль тощо. Використання інформаційних технологій у професійній діяльності майбутнього педагога професійного навчання – це одна з базових умов становлення висококваліфікованих спеціалістів, що дозволяє диференціювати та індивідуалізувати роботу з учнями, розвивати їх самостійність з урахуванням особливостей та освітніх потреб.
Ключові слова: інформаційні технології; професійне навчання; підготовка майбутнього педагога професійного навчання; інформатизація освітнього процесу