ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ В ОСВІТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Автор(и)

  • Віталій Глухота Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0001-8152-9712

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262953

Анотація

Розкрито особливості виникнення та розвитку ідей полікультурності в освіті. Здійснено аналіз наукової літератури з метою систематизації даних про погляди науковців різних історичних періодів щодо необхідності полікультурної освіти в освітньому процесі. Встановлено чіткі хронологічні межі впровадження дефініції «полікультурна освіта» в науковому середовищі. Досліджено особливості монокультурності в освіті як противагу полікультурності. Визначено сучасні тенденції в полікультурній освіті та наголошено на необхідності її впровадження в сучасному освітньому середовищі.

Ключові слова: культура; міжкультурна взаємодія; полікультурність; полікультурна освіта; монокультурна освіта; мультикультуралізм; асиміляція культур; «плавильна піч».

Біографія автора

Віталій Глухота, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Aспірант кафедри географії, методики її навчання та туризму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Глухота, В. (2022). ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ В ОСВІТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 139–147. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262953

Номер

Розділ

Статті