ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ В ОСВІТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262953Анотація
Розкрито особливості виникнення та розвитку ідей полікультурності в освіті. Здійснено аналіз наукової літератури з метою систематизації даних про погляди науковців різних історичних періодів щодо необхідності полікультурної освіти в освітньому процесі. Встановлено чіткі хронологічні межі впровадження дефініції «полікультурна освіта» в науковому середовищі. Досліджено особливості монокультурності в освіті як противагу полікультурності. Визначено сучасні тенденції в полікультурній освіті та наголошено на необхідності її впровадження в сучасному освітньому середовищі.
Ключові слова: культура; міжкультурна взаємодія; полікультурність; полікультурна освіта; монокультурна освіта; мультикультуралізм; асиміляція культур; «плавильна піч».
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-29
Як цитувати
Глухота, В. (2022). ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ В ОСВІТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 139–147. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262953
Номер
Розділ
Статті