ІНКЛЮЗИВНИЙ ТУРИЗМ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ВНАСЛІДОК ВОЄННИХ ДІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262955Анотація
Встановлено, що реабілітаційний та освітньо-пізнавальний процеси є взаємоповʼязаними та неперервними. Інклюзивний туризм – це система психолого-педагогічних, соціокультурних, навчальних, корекційних, фізкультурно-оздоровчих заходів для дітей та молоді в умовах туризму, спрямованих на психологічну (долання стресу, порушень та психічних розладів, відновлення мотивації до навчання, психічних функцій) і соціальну реабілітацію (проблеми в сім’ї або у взаємодії з оточенням, порушення адаптації, складні життєві обставини); оздоровлення та соціальну інтеграцію з метою відновлення основних соціальних функцій особистості, психічного, фізичного і морального здоров’я, соціального статусу.
Ключові слова: інклюзивний туризм; соціально-психологічна реабілітація; війна; освітній процес; діти та молодь; оздоровлення; освіта.