ІНКЛЮЗИВНИЙ ТУРИЗМ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ВНАСЛІДОК ВОЄННИХ ДІЙ

Автор(и)

  • Оксана Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9732-6546

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262955

Анотація

Встановлено, що реабілітаційний та освітньо-пізнавальний процеси є взаємоповʼязаними та неперервними. Інклюзивний туризм – це система психолого-педагогічних, соціокультурних, навчальних, корекційних, фізкультурно-оздоровчих заходів для дітей та молоді в умовах туризму, спрямованих на психологічну (долання стресу, порушень та психічних розладів, відновлення мотивації до навчання, психічних функцій) і соціальну реабілітацію (проблеми в сім’ї або у взаємодії з оточенням, порушення адаптації, складні життєві обставини); оздоровлення та соціальну інтеграцію з метою відновлення основних соціальних функцій особистості, психічного, фізичного і морального здоров’я, соціального статусу.

Ключові слова: інклюзивний туризм; соціально-психологічна реабілітація; війна; освітній процес; діти та молодь; оздоровлення; освіта.

Біографія автора

Оксана Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Статті