ЛОГІКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СУТНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262965Анотація
У статті здійснено логіко-методологічний аналіз сутності екологічної освіти майбутніх учителів біології. Висвітлено поняття «світогляд», «світ». Визначено специфічні аспекти екологічної освіти. Розкрито підходи, дотичні до вирішення проблем екологічної освіти в теорії та практиці. Відповідно виявлено найважливіші проблеми екологічної освіти та її суттєві недоліки. Розроблено регіональну програму безперервної екологічної освіти. Подано системний опис цілей та завдань екологічної освіти, визначено принципи її побудови, виявлено провідні ідеї та розроблено моделі побудови та функціонування екологічної освіти у школі.
Ключові слова: логіко-методологічний аналіз; сутність; екологічні умови; світогляд; світ; біосферний; екоцентричний; екологічна освіта; майбутні вчителі біології.