ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА

Автор(и)

  • Олена Чепка Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4557-1993

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262966

Анотація

Розкрито різні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутичного спектра. Визначено, що однією з особливостей роботи з дошкільнятами цієї категорії є дотримання принципів навчання, а також принципів діяльнісного підходу в їх вихованні. Визначено, що комплектування класів корекційно-розвивального навчання та відповідного психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутичного спектра здійснюється на основі комплексного клініко-психолого-педагогічного обстеження відповідно до варіативних навчальних планів, а також варіативних навчальних програм.

Ключові слова: психолого-педагогічний супровід; особливості; фактори; діти; розлади аутичного спектра; корекційно-розвивальне навчання; труднощі; клініко-психолого-педагогічне обстеження.

Біографія автора

Олена Чепка, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Чепка, О. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 209–220. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262966

Номер

Розділ

Статті