ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262966Анотація
Розкрито різні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутичного спектра. Визначено, що однією з особливостей роботи з дошкільнятами цієї категорії є дотримання принципів навчання, а також принципів діяльнісного підходу в їх вихованні. Визначено, що комплектування класів корекційно-розвивального навчання та відповідного психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутичного спектра здійснюється на основі комплексного клініко-психолого-педагогічного обстеження відповідно до варіативних навчальних планів, а також варіативних навчальних програм.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід; особливості; фактори; діти; розлади аутичного спектра; корекційно-розвивальне навчання; труднощі; клініко-психолого-педагогічне обстеження.