ПРИНЦИПИ І ПІДХОДИ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКОНАВЦЯ-ДУХОВИКА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265911

Анотація

У статті представлено й охарактеризовано найважливіші підходи розвитку фахової компетентності виконавців-духовиків, а саме: особистісно орієнтований, компетентнісний, креативний, антропологічний, історичний, культурологічний, синергетичний, цілісний (холізм), аксіологічний, акмеологічний.
Фахова підготовка виконавців-духовиків у закладах вищої освіти буде ефективною і цілеспрямованою за умов дотримання загальнодидактичних та спеціальних принципів (принцип інтеграції; принцип активізації креативно-діяльнісної сфери; принцип гуманістичного спрямування).

Ключові слова: підходи; принципи; виконавці-духовики; фахова компетентність; заклади вищої освіти; виконавська діяльність; інтеграція; мистецька освітня галузь.

Біографія автора

Михайло Закопець, Рівненський державний гуманітарний університет.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Закопець, М. (2022). ПРИНЦИПИ І ПІДХОДИ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКОНАВЦЯ-ДУХОВИКА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265911

Номер

Розділ

Статті