МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ДОСВІДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З АКТИВНИХ ВИДІВ ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265912

Анотація

У статті розглянуто проблеми підготовки фахівців для активних видів туризму в контексті формування їхнього професійного досвіду. Проаналізовано форми та методи формування та корекції ситуаційного оформлення професійного досвіду у провідних світових системах підготовки, зокрема: підготовки гідів пригодницького туризму, а також сертифікованої підготовки IFMGA / UIAGM / IVBV гірських гідів. Проведено аналіз результатів реалізації авторської методики цілеспрямованого формування різноманітного ситуаційно оформленого похідного досвіду у межах програми підготовки туристів до складних комбінованих походів у Заполяр’ї.

Ключові слова: спортивно-туристична підготовка; гірський гід; гід пригодницького туризму; професійний досвід; індивідуальний похідний досвід; ситуаційна оформленість досвіду; фактор «екстремальної ситуації»; категорія складності; комбінований похід.

Біографія автора

Михайло Коллегаєв, Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент фізичної терапії, ерготерапії та фізичної культури і спорту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Коллегаєв, М. (2022). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ДОСВІДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З АКТИВНИХ ВИДІВ ТУРИЗМУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 15–23. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265912

Номер

Розділ

Статті