ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМИ IT-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265913

Анотація

У статті показана можливість зручного використання мови програмування JavaScript при виконанні лабораторних робіт з фізики. Розглянуто два приклади: перший ‒ з детермінованим рухом (прямолінійним рівномірним та прискореним), другий ‒ з хаотичним рухом (броунівський рух). Описано структуру типового мініпроєкту (лабораторної роботи) та показано, що такий підхід в організації навчання глибоко пов’язаний зі специфікою ІТ-спеціальності. У результаті студенти набувають навички програмування моделей фізичних процесів із наочною візуалізацією отриманих результатів.

Ключові слова: освітні технології дистанційного навчання; моделювання процесів руху у фізиці; моделювання броунівського руху; розробка симуляторів фізичних процесів; JavaScript; WEB-технології у навчанні; лабораторні роботи з фізики; віртуальне навчальне середовище.

Біографії авторів

Діна Варганова, Державний університет «Житомирська політехніка».

Cтарший викладач кафедри інженерії програмного забезпечення.

Роман Коломієць, Державний університет «Житомирська політехніка».

Kандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри біомедичної інженерії та телекомунікацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Варганова, Д., & Коломієць, Р. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМИ IT-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 24–33. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265913

Номер

Розділ

Статті