ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМИ IT-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265913Анотація
У статті показана можливість зручного використання мови програмування JavaScript при виконанні лабораторних робіт з фізики. Розглянуто два приклади: перший ‒ з детермінованим рухом (прямолінійним рівномірним та прискореним), другий ‒ з хаотичним рухом (броунівський рух). Описано структуру типового мініпроєкту (лабораторної роботи) та показано, що такий підхід в організації навчання глибоко пов’язаний зі специфікою ІТ-спеціальності. У результаті студенти набувають навички програмування моделей фізичних процесів із наочною візуалізацією отриманих результатів.
Ключові слова: освітні технології дистанційного навчання; моделювання процесів руху у фізиці; моделювання броунівського руху; розробка симуляторів фізичних процесів; JavaScript; WEB-технології у навчанні; лабораторні роботи з фізики; віртуальне навчальне середовище.