ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ІНДИВІДУАЛЬНО-КРЕАТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265914Анотація
У статті представлено теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. Відповідно до мети досліджено особливості психолого-педагогічного супроводу в освітньому процесі; розкрито зміст психолого-педагогічного супроводу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі; виявлено очікувані результати індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх фахівців. Визначено, що організація психолого-педагогічного супроводу прискорює процеси розкриття й реалізації особистісного потенціалу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід; індивідуально-креативне професійне становлення; інженер-педагог; харчова галузь; індивідуальна програма підготовки; особистий досвід; потенційні можливості; готовність до творчої професійної діяльності.