ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ІНДИВІДУАЛЬНО-КРЕАТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265914

Анотація

У статті представлено теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. Відповідно до мети досліджено особливості психолого-педагогічного супроводу в освітньому процесі; розкрито зміст психолого-педагогічного супроводу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі; виявлено очікувані результати індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх фахівців. Визначено, що організація психолого-педагогічного супроводу прискорює процеси розкриття й реалізації особистісного потенціалу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі.

Ключові слова: психолого-педагогічний супровід; індивідуально-креативне професійне становлення; інженер-педагог; харчова галузь; індивідуальна програма підготовки; особистий досвід; потенційні можливості; готовність до творчої професійної діяльності.

Біографія автора

Ольга Курило, Бердянський державний педагогічний університет.

Aспірант, старший лаборант кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Курило, О. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ІНДИВІДУАЛЬНО-КРЕАТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 34–41. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265914

Номер

Розділ

Статті