ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «АКТИВНА ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ МОЛОДІ»

Автор(и)

  • Вікторія Полєхіна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6561-9259

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265915

Анотація

У статті висвітлено теоретичні основи визначення змісту поняття «активна громадянська позиція молоді» у взаємозв’язку таких категорій, як «громадянин», «громадянськість», «активність», «громадянська активність», «позиція». Для цього автором проаналізовано ряд нормативних документів, які стосуються національно-патріотичного виховання, утвердження національної та громадянської ідентичності, формування активної громадянської позиції, а також наукові праці, у яких вітчизняними мислителями, філософами, громадянськими діячами, ученими здійснено аналіз досліджуваного поняття.

Ключові слова: громадянин; громадянськість; активність; позиція; національно-патріотичне виховання; національна ідентичність; громадянська активність; активна громадянська позиція.

Біографія автора

Вікторія Полєхіна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Полєхіна, В. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «АКТИВНА ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ МОЛОДІ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 42–48. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265915

Номер

Розділ

Статті