РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Наталія Кугай Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9193-1956
  • Анна Володько Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Україна https://orcid.org/0000-0002-9981-1262

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265916

Анотація

У дослідженні висвітлено методику роботи над задачами, розв’язування яких сприяє реалізації наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» під час вивчення функцій в базовій школі. Розглянуто сутність наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність». Проаналізовано зміст підручників з алгебри для базової школи стосовно вивчення змістової лінії «Функція» і можливості реалізації наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» під час вивчення цієї лінії в 7‒9 класах. Наведено задачі, які сприяють реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики під час вивчення функцій у базовій школі.

Ключові слова: функція; ключові компетентності; наскрізні змістові лінії; підприємливість; фінансова грамотність; базова школа; алгебра; задача.

Біографії авторів

Наталія Кугай, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики.

Анна Володько, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Cтудентка спеціальності 014 Середня освіта (Математика).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Кугай, Н., & Володько, А. (2022). РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 49–58. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265916

Номер

Розділ

Статті