РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265916Анотація
У дослідженні висвітлено методику роботи над задачами, розв’язування яких сприяє реалізації наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» під час вивчення функцій в базовій школі. Розглянуто сутність наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність». Проаналізовано зміст підручників з алгебри для базової школи стосовно вивчення змістової лінії «Функція» і можливості реалізації наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» під час вивчення цієї лінії в 7‒9 класах. Наведено задачі, які сприяють реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики під час вивчення функцій у базовій школі.
Ключові слова: функція; ключові компетентності; наскрізні змістові лінії; підприємливість; фінансова грамотність; базова школа; алгебра; задача.