ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265918

Анотація

У статті розкрито теоретичні передумови формування основ читацької компетентності молодших школярів через залучення до читацької діяльності. Виокремлено логічну послідовність понять: читання ‒ читацька діяльність ‒ читацька компетентність. Доведено суть читання. Розкрито дефініції понять «читацька діяльність», «читацька компетентність молодших школярів». Виокремлено такі компоненти читацької діяльності: мотиваційну сферу, пізнавальну основу процесу читання, змістовий аспект читання, комунікативну сферу, інформаційну основу як уміння оперувати літературознавчими термінами, емоційно-естетичну основу читання. Здійснено порівняння поняття «читацька діяльність» і «читацька компетентність».

Ключові слова: передумови; формування; читацька компетентність; молодші школярі; читацька діяльність; читання; початкова освіта; читацькі вміння; читач

Біографія автора

Любов Байдюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Байдюк, Л. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 59–69. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265918

Номер

Розділ

Статті