ДОСВІД НАУКОВЦІВ-ПРАКТИКІВ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265927

Анотація

У статті презентовано практичний досвід реалізації естетичної компетентності при викладанні математики як у школах, так і у закладах вищої освіти. Обґрунтовано необхідність посилення естетичної складової освітнього процесу і висвітлено нестандартні прийоми проведення занять, що посилюють виховний вплив математики на культурний розвиток людини. Наголошено, що набуття естетичної компетентності є неперервним процесом розвитку особистості, який відбувається протягом життя. Сформульовано принципи, що сприяють реалізації естетичної компетентності учнів на заняттях з математики.

Ключові слова: компетентнісний підхід; естетична компетентність; математика; математичні дисципліни; розвиток особистості; комп’ютерні технології; досвід викладання.

Біографія автора

Інна Білан, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя.

Aспірантка кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Білан, І. (2022). ДОСВІД НАУКОВЦІВ-ПРАКТИКІВ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 99–109. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.265927

Номер

Розділ

Статті