ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266745Анотація
У статті розглядаються особливості формування дизайнерських умінь у здобувачів
технологічної та професійної освіти під час вивчення дисциплін професійної підготовки, які
мають бути спрямовані на проєктно-технологічний підхід продуктивної технологічної
підготовки. Визначено місце та роль формування дизайнерських умінь у системі вищої освіти.
У статті приділено увагу формуванню дизайнерських вмінь під час проєктно-технологічної
діяльності здобувачів освіти на різних етапах реалізації власних творчих ідей.
Ключові слова: дизайнерські уміння; дизайн-мислення; дизайн-проєкт; проєктна технологія;
проєктно-технологічна діяльність; технологічна освіта; професійна освіта; дисципліни
професійної підготовки.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-09-22
Як цитувати
Мироненко, Н., & Абрамова, О. (2022). ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 126–133. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266745
Номер
Розділ
Статті