ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Наталя Мироненко Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка., Україна https://orcid.org/0000-0003-3118-954X
  • Оксана Абрамова Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка., Україна https://orcid.org/0000-0003-1802-8274

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266745

Анотація

У статті розглядаються особливості формування дизайнерських умінь у здобувачів
технологічної та професійної освіти під час вивчення дисциплін професійної підготовки, які
мають бути спрямовані на проєктно-технологічний підхід продуктивної технологічної
підготовки. Визначено місце та роль формування дизайнерських умінь у системі вищої освіти.
У статті приділено увагу формуванню дизайнерських вмінь під час проєктно-технологічної
діяльності здобувачів освіти на різних етапах реалізації власних творчих ідей.

Ключові слова: дизайнерські уміння; дизайн-мислення; дизайн-проєкт; проєктна технологія;
проєктно-технологічна діяльність; технологічна освіта; професійна освіта; дисципліни
професійної підготовки.

Біографії авторів

Наталя Мироненко, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри
технологічної та професійної освіти.

Оксана Абрамова, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної
та професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Мироненко, Н., & Абрамова, О. (2022). ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 126–133. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266745

Номер

Розділ

Статті