ДЕОНТОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266746Анотація
У статті розглядаються актуальні питання виховання деонтологічної культури у процесі
підготовки сучасних педагогів. Аналізуються основні складові педагогічної деонтології, як науки
про поведінку та обов’язок сучасного педагогічного працівника, визначається сутність
деонтологічної культури майбутнього педагога та її структурні компоненти у контексті
професійного становлення. У статті наголошується на тому, що деонтологічна складова
професійної підготовки педагога передбачає деонтологічні знання, уміння і навички педагогічної
діяльності, що спрямовують діяльність педагога на відповідальне ставлення до професійних
обов’язків, знання норм поведінки, орієнтацію на загальнолюдські цінності.
Ключові слова: педагогічна деонтологія; педагогічна культура; деонтологічна культура;
педагогічна етика; професійна компетентність; загальнолюдські норми та цінності;
професійна підготовка педагога; педагогічна діяльність; освітнє середовище.