ДЕОНТОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Галина Шкляєва Обласний коледж «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-9187-6301

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266746

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання виховання деонтологічної культури у процесі
підготовки сучасних педагогів. Аналізуються основні складові педагогічної деонтології, як науки
про поведінку та обов’язок сучасного педагогічного працівника, визначається сутність
деонтологічної культури майбутнього педагога та її структурні компоненти у контексті
професійного становлення. У статті наголошується на тому, що деонтологічна складова
професійної підготовки педагога передбачає деонтологічні знання, уміння і навички педагогічної
діяльності, що спрямовують діяльність педагога на відповідальне ставлення до професійних
обов’язків, знання норм поведінки, орієнтацію на загальнолюдські цінності.

Ключові слова: педагогічна деонтологія; педагогічна культура; деонтологічна культура;
педагогічна етика; професійна компетентність; загальнолюдські норми та цінності;
професійна підготовка педагога; педагогічна діяльність; освітнє середовище.

Біографія автора

Галина Шкляєва, Обласний коледж «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка».

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Шкляєва, Г. (2022). ДЕОНТОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 134–140. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266746

Номер

Розділ

Статті