ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266751

Анотація

У статті розкрито проблему використання групових методів роботи під час вивчення
української мови як іноземної здобувачами вищої освіти медичного фаху. Проведено науковий
аналіз сучасних запитів до майбутнього фахівця, системи його навичок із точки зору
компетентнісного підходу.
Описано переваги групової роботи під час вивченні мови – спроможність до забезпечення
відтворення ситуацій реальної комунікативної взаємодії, забезпечення емоційно сприятливої
атмосфери, модифікація методів контролю успішності й системи ролей викладача і здобувача
вищої освіти в навчальному процесі.

Ключові слова: групова робота; парна робота; українська мова як іноземна; відтворення
ситуацій реальної комунікації; інтерактивність педагогічної комунікації; переваги групової
роботи; soft skills; діалогічність.

Біографії авторів

Олена Шевченко, Полтавський державний медичний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства та
гуманітарної підготовки.

Тетяна Лещенко, Полтавський державний медичний університет.

Kандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри українознавства та гуманітарної підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Шевченко, О., & Лещенко, Т. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 150–158. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266751

Номер

Розділ

Статті