ЗАСТОСУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Білецька Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3372-9100
  • Ангеліна Колісніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2727-5042

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266753

Анотація

У статті йдеться про доцільність застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки
майбутніх учителів іноземної мови, зокрема англійської та німецької в закладах вищої освіти.
Проаналізовано сутність акмеологічного підходу‚ застосування якого має на меті створення
повноцінних умов для ефективного професійного розвитку й саморозвитку особистості
майбутнього професіонала. Охарактеризовано акмеологічні технології‚ які були імплементовані
в ході експериментального дослідження‚ учасниками якого були викладачі та здобувачі
першого (бакалаврського) рівня ІІ курсу факультету іноземних мов Уманського державного
педагогічного університету імені Павла Тичини. Доведено‚ що застосовані акмеологічні
технології сприяють підвищенню результативності опанування іноземної мови на визначеному
етапі навчання.

Ключові слова: акмеологія; акмеологічні технології; ігрові технології; проєктні технології;
технології використання мультимедійних засобів; підготовка майбутніх учителів; англійська
мова; німецька мова.

Біографії авторів

Ірина Білецька, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та практики іноземних мов.

Ангеліна Колісніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Білецька, І., & Колісніченко, А. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 159–170. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266753

Номер

Розділ

Статті