ЗАСТОСУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266753Анотація
У статті йдеться про доцільність застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки
майбутніх учителів іноземної мови, зокрема англійської та німецької в закладах вищої освіти.
Проаналізовано сутність акмеологічного підходу‚ застосування якого має на меті створення
повноцінних умов для ефективного професійного розвитку й саморозвитку особистості
майбутнього професіонала. Охарактеризовано акмеологічні технології‚ які були імплементовані
в ході експериментального дослідження‚ учасниками якого були викладачі та здобувачі
першого (бакалаврського) рівня ІІ курсу факультету іноземних мов Уманського державного
педагогічного університету імені Павла Тичини. Доведено‚ що застосовані акмеологічні
технології сприяють підвищенню результативності опанування іноземної мови на визначеному
етапі навчання.
Ключові слова: акмеологія; акмеологічні технології; ігрові технології; проєктні технології;
технології використання мультимедійних засобів; підготовка майбутніх учителів; англійська
мова; німецька мова.