ЦІННІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269290Анотація
У статті висвітлено педагогічну доцільність використання ціннісно-компететнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Окреслено зміст понять «компетентність», «ціннісно-смислова компетентність», «ціннісно-компетентнісний підхід». Наведено приклади використання в освітньому процесі інноваційних методів навчання: кейс-метод, метод навчальних проєктів), що забезпечують реалізацію ціннісно-компететнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів математики.
Ключові слова: майбутні вчителі математики; компетентність; ціннісно-смислова компетентність; ціннісно-компетентнісний підхід; ціннісні орієнтації; кейс-метод; метод навчальних проєктів; фахова підготовка майбутніх учителів математики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-01-13
Як цитувати
Годованюк, Т., & Возносименко, Д. (2023). ЦІННІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 24–31. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269290
Номер
Розділ
Статті