ЦІННІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Годованюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7087-7102
  • Дарія Возносименко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7557-643X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269290

Анотація

У статті висвітлено педагогічну доцільність використання ціннісно-компететнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Окреслено зміст понять «компетентність», «ціннісно-смислова компетентність», «ціннісно-компетентнісний підхід». Наведено приклади використання в освітньому процесі інноваційних методів навчання: кейс-метод, метод навчальних проєктів), що забезпечують реалізацію ціннісно-компететнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів математики.

Ключові слова: майбутні вчителі математики; компетентність; ціннісно-смислова компетентність; ціннісно-компетентнісний підхід; ціннісні орієнтації; кейс-метод; метод навчальних проєктів; фахова підготовка майбутніх учителів математики.

Біографії авторів

Тетяна Годованюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Дарія Возносименко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії (PhD), доцент, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Годованюк, Т., & Возносименко, Д. (2023). ЦІННІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 24–31. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269290

Номер

Розділ

Статті