ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ (НА ПРИКЛАДІ ФУТБОЛУ ТА ХОКЕЮ)

Автор(и)

  • Григорій Хомяк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6408-6363

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270289

Анотація

У статті висвітлено проблему психологічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації командної взаємодії юних спортсменів (на прикладі футболу та хокею). Розкрито вплив спортивної діяльності на людину, формування індивідуального стилю спортивної діяльності. Розкрито основний критерій ефективності змагальної діяльності у спортивних іграх, психологічні особливості спортивної діяльності у футболі та хокеї. Висвітлено вимоги до психічних особливостей юних спортсменів та психологічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до цього процесу. Доведено, що футбол та хокей ‒ це колективна гра, функціонування малої групи. Розкрито різновиди малої групи, етапи її формування.

Ключові слова: психологічна підготовка; майбутні учителі; фізична культура; організація; команда; взаємодія; юні спортсмени; футбол; хокей.

Біографія автора

Григорій Хомяк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Хомяк, Г. (2023). ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ (НА ПРИКЛАДІ ФУТБОЛУ ТА ХОКЕЮ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 54–63. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270289

Номер

Розділ

Статті