ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ (НА ПРИКЛАДІ ФУТБОЛУ ТА ХОКЕЮ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270289Анотація
У статті висвітлено проблему психологічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації командної взаємодії юних спортсменів (на прикладі футболу та хокею). Розкрито вплив спортивної діяльності на людину, формування індивідуального стилю спортивної діяльності. Розкрито основний критерій ефективності змагальної діяльності у спортивних іграх, психологічні особливості спортивної діяльності у футболі та хокеї. Висвітлено вимоги до психічних особливостей юних спортсменів та психологічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до цього процесу. Доведено, що футбол та хокей ‒ це колективна гра, функціонування малої групи. Розкрито різновиди малої групи, етапи її формування.
Ключові слова: психологічна підготовка; майбутні учителі; фізична культура; організація; команда; взаємодія; юні спортсмени; футбол; хокей.