ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270292Анотація
У статті доводиться, що національно-патріотичне виховання студентської та учнівської молоді в умовах сьогодення є одним із найбільш пріоритетних напрямків роботи освітніх закладів України. Проаналізовано можливості національно-патріотичного виховання школярів в межах технологічної освіти засобами змісту навчального предмету. Розглянуто питання специфіки здійснення навчально-виховної роботи вчителів технологій в умовах НУШ. Зауважується, що національно-патріотичне виховання учнів ефективно здійснюватиме вчитель зі сформованим почуттям патріотизму, національної гідності та самосвідомості. Розкрито особливості національно-патріотичного виховання студентів – майбутніх учителів технологій в умовах сьогодення.
Ключові слова: національне виховання; патріотичне виховання; патріотизм; національна самосвідомість; національно-патріотичне виховання; майбутній вчитель технологій; НУШ; трудове навчання; технології; національна культура.