ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США

Автор(и)

  • Яна Музика Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7150-460X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270293

Анотація

E-mail: yanakazanovska@gmail.com
У статті охарактеризовано процес професійного зростання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у США. Розкрито поняття «професійне зростання», «вихователь», «самоефективність вчителя». Досліджено основні цілі професійного зростання майбутніх вихователів, напрямки роботи закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано необхідність навчання майбутніх вихователів роботи з цифровими технологіями, як з інструментом професійного зростання. Підсумовано необхідність безперервної освіти майбутніх вихователів з метою модернізації освітнього процесу та покращенню його результатів.

Ключові слова: професійне зростання; професійна підготовка; вихователь; заклади вищої освіти; заклади дошкільної освіти; освітній процес; діти дошкільного віку; цифрові технології; безперервна освіта.

Біографія автора

Яна Музика, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант, викладач-стажист кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Музика, Я. (2023). ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 79–86. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270293

Номер

Розділ

Статті