ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270293Анотація
E-mail: yanakazanovska@gmail.com
У статті охарактеризовано процес професійного зростання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у США. Розкрито поняття «професійне зростання», «вихователь», «самоефективність вчителя». Досліджено основні цілі професійного зростання майбутніх вихователів, напрямки роботи закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано необхідність навчання майбутніх вихователів роботи з цифровими технологіями, як з інструментом професійного зростання. Підсумовано необхідність безперервної освіти майбутніх вихователів з метою модернізації освітнього процесу та покращенню його результатів.
Ключові слова: професійне зростання; професійна підготовка; вихователь; заклади вищої освіти; заклади дошкільної освіти; освітній процес; діти дошкільного віку; цифрові технології; безперервна освіта.